پریچهرپریچهر، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

پریچهر گلها

راه اندازی وبلاگ پریچهر

1391/6/26 10:47
نویسنده : دایی احمدوعلی
1,007 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام من دایی پریچهر هستم و در این وبلاگ می خواهم درباره ی پریچهر  بنویسم!! بزودی عکس هاو مطالبشومی زارم! تا چند روز دیگه این وبلاگو  آباد تر از اینی که هست می کنم!فعلا خداحافظ! 

 

                                                                                                                                

نظر نداده جایی نرین ها!!!  

منتظرم!!!

 

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

عمه حمیده
29 مرداد 91 21:14
خیلی قشنگه
عمه فهيمه
31 مرداد 91 13:20
عمه قربونش بشه خيلي دلم واست تنگه
دايي كوچيكه
4 شهریور 91 13:21
كمي مطالب بزار اگه نميتوني به خودم بگو هر روز مطلب ميزارم
(..)
-||-
\/
ILOVE YOU PARICHERE
DAYY AHMAD


فرزانه
7 شهریور 91 9:48
ممنون از دايي واسه اين كار پريچهر ماهه
طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 13:24
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مامانی
7 شهریور 91 14:56
ممنون از دایی علی واسه این لطفش،امیدوارم بتونم در آینده ،بیشتر به وبلاگ سربزنم.می بوسمت پریچهر گلم
مریم
8 شهریور 91 16:21
سلام کار خیلی خوبی کردی که این وبلاگو ایجادکردی نی نی ها حقبقتا بوی بهشت میدن مطالب و عکس بیشتر بذار از کارهای شیرینش و تغییراتی که هر روز میکنه بنویس . باز هم سر می زنم.
melisa
29 شهریور 91 12:55
daeeeeeeeeeeeee ali damet garm
زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
24 آبان 91 9:09
عالیه موفق باشی