پریچهرپریچهر، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

پریچهر گلها

چه کنم؟؟

1391/6/26 10:50
نویسنده : دایی احمدوعلی
780 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من دوباره با یه پست اومدم!!

میخوام بگم با کامنتتاتون بابای پریچهرو راضی کنید که من فقط یه فقط یه عکس از پریچهرم بذارم!!سوالمتفکرنگران

ازتون خواهش میکنم!!قلببه من زنگ بزنتشویق

ممنونم!!هورا

به محض اینکه پدر پریچهر راضی شه عکسا و مطالبشو میذارم!!خوشمزهساکت

ولی اگه منم بودم....خمیازه

به پدر پریچهر حق میدم!!مشغول تلفن

یادتون نره هااااااااااااااااااااااااا!!ممنون بازم بای!!!

قلبقلب    ماچماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

باران قلنبه
20 شهریور 91 20:23
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان یاسمین زهرا
21 شهریور 91 12:57
سلام با افتخار لینکتون کردم.امیدوارم بابای پریچهر جون اجازه بدن ما روی ماه دختر خوشگلشون رو ببینیم
ShHu
23 شهریور 91 10:07
با سلام از مدلهای متنوع لباسهای بافتنی و زمستانه دیدن فرمایید. http://shhu.blogfa.com/page/babycloths
مامانی
25 شهریور 91 12:59
سلام به فرشته کوچولوی مامانٰٰٰ.دختر قشنگ مامان از امروز به بازیهایی که مامان باهاش میکنه عکس العمل نشون میده و می خنده.مامانی فداش بشه.از بابا میخوام عکسارو به دایی اجاره بده بذاره!!
مامان آبتین
27 شهریور 91 13:32
ای بابا. بابای پریچهر لطفا بذارید گل روی دخترتونو ببینیم
مامان آبتین
27 شهریور 91 13:33
ما هم خوشحال میشیم با پریچهر کوچولو دوست بشیم. مخصوصا اینکه آبتین هم یه دایی جون داره که اسمش دایی علی هست
مریم
28 شهریور 91 23:09
ای بابا برای چی می خوای عکس طفل معصوم رو بذاری چشمش می زنن بچه رو، نمی خواد عکس بذاری مگه اصلا وبلاگ رو برای اون نمی نویسی؟ اگه اینطوره که عکس نمی خواد عکسهاشو خودش تو آلبومش می بینه اینجا یه دفترچه خاطراته که بیشتر داره جنبه ارتباطی پیدا می کنه. هرچی کمتر شناخته بشی راحت تری. اینو از من قبول کن.

باشه بیخیال شدیم!!!!
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!


مامان عاطفه
17 مهر 91 12:37
بابایی من خیلی دوست دارم پریجهر و ببینم . عکسشو بزارید دیگه . بیاین ببینین پسر منم چه خوشگله . ولی عکسش رو گذاشتم
قالبهای ساده و اختصاصی نی نی هاتون ...
28 فروردین 92 22:01
خاله جون سلام ................ دوست داری یه قالب داشته باشی که با عکسای ناز نی نی خودت درست شده باشه .......؟ بهمون سر بزن میتونی قالبهایی برا بقیه نی نی ها و دوستانتون درست کردیم ببینید