پریچهرپریچهر، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

پریچهر گلها

متاسفم...!!!!

1391/6/26 10:52
نویسنده : دایی احمدوعلی
752 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...

 بدونه هیچ مقدمه ای مینویسم!!پریچهر ما دلش درد میکنهگریه و شبا ناآرومه باور کنید دیشب از ساعت  1 بامداد تا 4فقط گریه و جیغ که ما می خواستیم پری یمان را به بیمارستان ببریمگریهاوه!اما خدارا     شکر من پیشنهاد دادم که او را توی پتو کنیم و بلافاصله بعد آن خوابش برد خوابی ناز‍‍‍!!

این ناآرومی های پری از 2 روز قبل بود که ما دیروز او را به دکتر بردیم!!ابرو

و جالب اینجاس که دکتر  فقط یه قطره خوراکی واسه نفق داده!! بعدشم گفته اگه آروم نگرف بیارینش      بیمارستان....من آنجا هستم و با همکاران مشورت میکنم!!ناتوانی یه دکتر ایرانی!!عصبانیعصبانی

وای!نگرانسبز

اما بدترین قسمت قسمتی است که باید 2 مهر واکسنش این سیندرلا زده بشه!!نگران

اما انشاالا... که حالش بهتر بشه!!تا اون موقع!!!

مدیونید اگه در این پست کامنت نده اید!!سوال

ممنونم بای!!گریهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان طاها
26 شهریور 91 13:19
سلام تگران نباشید انشالا.. حالش خوب میشه!! و این موضوع دکترا هم چیز تازه ای نیس!!! واسش دعا کردم!!!
مدرسه ی مامان ها
27 شهریور 91 13:01
سلام این دلدرد ها طبیعی هستن و جالبه که معمولا هم به خاطر همون نفخ دل هست! احتمالا این روند تا حدود سه ماهگی ادامه داره و البته این زمان توی بچه های مختلف متفاوت هست و بعضی تا چهار ماه هم طول میکشه. در این مواقع می تونید از یکی دو قطره چکون عرق نعنایی که با آب جوش رقیق کردید استفاده کنید. برای آروم کردن گریه های بچه هم یه روش همونه که به اصطلاح توی پتو نَ نی بشه که بهتر از همه ی روش ها جواب میده یا اینکه بغل بشه به طوری که کمر نوزاد به شکم مادر باشه و یک دست مادر در حالی که کمی فشار میده روی دلش نگه داشته راه بره و او را تکان بده. مراکز بهداشت توصیه می کنن اگه نوزاد از شیر مادر تغذیه می کنه در حالتی با زاویه 30 الی 45 درجه باشه چون وقتی کودک در حالت کاملا افقی قرار بگیره احتمال داره شیر وارد از مجرای داخلی گوشش بشه موفق باشید
مامان آبتین
27 شهریور 91 13:31
سلام . نگران نباشید خوب می شه آبتین هم اینطوری بود. اگه شیر مامانشو می خوره به مامانش بگید حتما عرق نعنا بخوره خیلی موثره
مامان ال آی
27 شهریور 91 19:18
سلام دایی علی یا علی دایی ههههههههه
این دردها و گریه ها طبیعیه.. ال آی منم تا نزدیک 5 ماهگیش گریه کرد .
خیلی خیلی روزهای سختی رو گذروندم ....
نگران نباشید

ممنون حتما این توصیه ها رو مامان پریچهر حان میخونه!!
ایوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووولا!!بای
کلکسیونی از ایده های نو وزیبا
30 شهریور 91 8:48
ممنون که پیش ما اومدید لینکتون کردم
آوای ناز من
2 مهر 91 20:00
سلام وبلاگ خوبی دارین موفق باشین.خوشحال میشم به وبلاگ دخترم سر بزنین
مامان برسام
4 مهر 91 8:36
سلام خوش به حال پریچهر با این دایی با ذوقش ... شما 24 ساعته با پریچهر هستی دیگه راستی شما لینک شدید بلینک منو
مهدی کوچولو
4 مهر 91 9:20
اگه تهران زندگی میکنی دکتر نیلفروشان فوق تخصص اطفاله و فوق العاده با سواد و باتجربه صبحا تو بیمارستان ایرانشهر میشینه.نفخ بچه ها طبیعیه اگه شیر مامانش رو میخوره مامانش در غذا خوردن بیشتر دقت کنه،موسیقی به نی نی کمک میکنه پسر من با آهنگ قهوه تلخ ساکت میشد امشب شب مهتابه،با سی دی نابغه کوچک هم همینطور
مامان آرشینا
6 مهر 91 10:53
سلام خدمت دایی خلاق پریچهر جون،امیدوارم دخترمون بهتر شده باشه.یه نکته ی جالب آرشینا هم تا آخر سه ماهگی همینطور بود.یه شب مامانم بطور اتفاقی اونو داخل پتو گذاشته در عرض 2 دقیقه خوابش برد .دکتر هم بهش قطره ی کولیک داد.دیگه راهشو یاد گرفتیم شبا لای پتو میپیچیدیمش و سریع میخوابید آدم بزرگا هم وقتی دردی دارن مسکن میخورن و یه یه استراحت و جای گرم احتیاج دارن اینا که دیگه بچه هستن و بدنشون هنوز با دمای هوا سازگار نشده.تا آخر سه ماهگی هرشب ما همین دردسرارو داشتیم .برای پریچهر و مامانش آرزوی سلامتی میکنم.به مامان پریچهر بگین بعداز 5 ماه این شبا و روزا خاطره میشن .نگران نباشین .براتون آرزوی موفقیت میکنم .


سلام مرسی دقیقا همینو دکتر داده کولیک آره مرسی از نظرتون بای!!
شاینا
10 آذر 91 15:29
من لینکتون کردم. منم این روزا و این ضجرا رو کشیدم. دلدرد همیشه اذیت میکرد. بزرگ میشه یادتون میره. از شش ماهه گی به بعد تقریبا قطع میشه دلدردا. موفق باشید